033722245
 

בעלי אייפון, חייגו: 033722245

לקריאת המלצות

היחידים בארץ עם ביטוח לנוסעי הלימוזינה - בדקו אותנו!

ליצירת קשר עמנו, מלא/י את הטופס הבא:

*
*
*
*

רולס רויס בישראל

רולס רויס בישראל

ב-2014 נרשמה התרגשות אמיתית בנמל אשדוד: בפעם הראשונה הגיעה למדינת ישראל רולס רויס חדשה ואף אחד בנמל שכבר ראה הכל לא נשאר אדיש.

גם היום המראה של רולס רויס בישראל אינו נפוץ במיוחד. כל מי שנתקל במכונית היוקרתית עם הסמל של 2 ה-R-ים משפשף את עיניו וממהר לשלוף סמארטפון כדי להנציח את הרגע – ומי שזוכה לנסוע ברולס רויס לא ישכח את החוויה לעולם.

אין יבוא סדיר, יש לימוזינה מדהימה

מי שהביא את הרולס רויס לארץ ב-2014 הוא יזם הנדל"ן עודד שריקי, שב-2016 הוסיף למאגר כלי הרכב שלו גם רולס רויס פאנטום לבנה ומפנקת במיוחד. לשם כך הוא קיבל אישור מיוחד מטעם משרד התחבורה, לאחר שהציג הסכם עם רולס רויס – שאגב, החלה לייצר מכוניות לפני יותר מ-100 שנים, אחרי מפגש בין סוחר הרכב צ'ארלס רולס לתעשיין הנרי רויס וכעת שייכת ל-BMW – לפיו החברה תשלח לישראל חלפים ומכונאים במידת הצורך.

הזיכיון של רולס רויס בישראל שייך לחברה שמייבאת את BMW, אולם תג המחיר הגבוה, ובפרט של הדגם הארוך והמפואר רולס רויס פאנטום – לפחות 2 מיליון ₪ - גורם לכך שאין יבוא סדיר.

מצד שני, גם אתם יכולים ליהנות מנסיעה בפאנטום, שאורכו כמעט 6 מטר, שתא הנוסעים שלו כולו עור מהודר, עץ טבעי וטכנולוגיות משוכללות ושמנוע 12 השסתומים וה-453 כוחות סוס שלו מאפשר להאיץ מ-0 ל-100 בפחות מ-6 שניות והכל בחרישיות אלגנטית. איך? עם לימוזינה רולס רויס בצבע לבן מלכותי.

קלאסה בריטית, איכות גרמנית והרגשה של הוליווד כאן בישראל

החיבור בין הקלאסה הבריטית של רולס רויס לבקרת האיכות הגרמנית הקפדנית של BMW וההרגשה של כוכבים הוליוודיים שמעניקות המכוניות הנדירות מבטיחים לכל מי שמפרגן לעצמו נסיעה בהן חוויה של פעם בחיים – אין ספק שזו הדרך המושלמת להגיע לאירוע של פעם בחיים.

חפשו אותנו בגוגל