033722245
 

בעלי אייפון, חייגו: 033722245

לקריאת המלצות

היחידים בארץ עם ביטוח לנוסעי הלימוזינה - בדקו אותנו!

ליצירת קשר עמנו, מלא/י את הטופס הבא:

*
*
*
*

כמה עולה להשכיר לימוזינה ליום?

אם אתם מחפשים לימוזינה כדי לשדרג כל סוג של אירוע, אתם לבטח שואלים את עצמכם כמה עולה להשכיר לימוזינה ליום אחד או יותר. ובכן, המחיר של השכרת לימוזינה יכול כמובן להיות שונה מאוד ממקרה למקרה, ואין שום מספר או אפילו טווח שאפשר לנקוב בו על מנת לספק לכם את התשובה הנדרשת. חברות לימוזינות מציעות ציי לימוזינות מאוד מגוונות, ואפילו תוכלו למצוא חברות המציעות לכם לימוזינות ירוקות הפועלות על מערכות הנעה באמצעות גז טבעי, לימוזינות מפוארות ומפנקות וכדומה.

עלות ההשכרה כפונקציה של דגם הלימוזינה

על אף שמבחוץ, מרבית הלימוזינות נראות כמעט אותו דבר, בפנים העניין יכול להיות שונה לחלוטין, הן בעיצוב הפנימי, הן במרחב הפנימי והן בהיקף הפינוקים המוענקים לכם במסגרת השירות. בהתאם לכל אלה נקבע המחיר שאותו יהיה עליכם לשלם עבור הלימוזינה. פרמטר חשוב נוסף שמשפיע על המחיר הוא כמובן דגם הלימוזינה שבו תבחרו. תוכלו לבחור בלימוזינה של מרצדס, לימוזינה של רולס רויס, לימוזינה של ב.מ.ו, לימוזינה של לינקולן או לימוזינה מסחרית של GMC לימוזין. כל אחד מדגמי הלימוזינה הללו הם בעלי תג מחיר שונה.

חוויית לימוזינה מושלמת

יחד עם זאת, אחרי שאמרנו את כל זה, כאשר אתם רוצים לשדרג את האירוע שלכם עם לימוזינה יוקרתית ועם כל החוויה הנלווית, לא בטוח שתרצו להתפשר על הזול ביותר. בהינתן שהפערים בין החברות יכולים להיות גדולים, אך דווקא הפערים בתוך חברה מסויימת עשויים להיות קטנים יותר, ייתכן שתעדיפו להשקיע עוד כמה מאות שקלים וליהנות מחוויה משודרגת הרבה יותר. לימוזינה היא חוויה יוצאת דופן שמרביתנו חווים פעם אחת או פעמיים במהלך חיינו, וכאשר זה כבר קורה אתם רוצים לוודא שאתם נהנים מהחוויה עד תום, גם אם זה אומר שיהיה עליכם לשלם מעט יותר ממה שחשבתם.

קבלו הצעת מחיר פרטנית

כדאי פשוט לפנות לחברות השונות, לקבל את הפרטים והמידע אודות הדגמים שהן מציעות, ואודות סל השירותים הנלווים, ולקבל הצעת מחיר ספציפית בהתאם לדגם שתבחרו, ובהתאם לפרק זמן ההשכרה הרצוי, שיכול אף הוא להשפיע בצורה משמעותית על עלות הלימוזינה לכל יום השכרה.

חפשו אותנו בגוגל